4. GÜN GÖKKAYA - DEMRE

Kahvaltı, yüzme ve şnorkel için Korsanlar Mağarası ndayız. Öğle yemeğinden önce 10:30 da Çayağzı (Andriake) limanına demirliyoruz. Üretsiz servis aracı sizi şehir merkezine götürecektir. Demre'yi gezmek, keşfetmek ve alışveriş yapmak için bolca vaktiniz olacak. St.Nicholas Kilisesi, Myra antik gibi tarihsel dokusu olan yerleri gezebilirsiniz. Gece ise yine Korsan Bar da eğlenmeye devam edebilirisiniz.

5. GÜN GÖKKAYA KOYU - LİMAN AĞZI - FİRNAZ

İlk yüzme molası Yağlıca Koyu veya sonraki sakin koyda. Öğle yemeği için Kaş Limanı'nda giriyoruz. Şehirde gezmek alışveriş yapmak için yeterli vaktiniz olacaktır. Akşam yemeği ve geceleme Firnaz koyu veya Liman ağzında demirliyoruz.

6. GÜN FİRNAZ KOYU, LİMAN AĞZI - NOEL BABA ADASI

Erken hareketle Kelebekler Vadisi 'ne doğru guletimiz seyrediyoruz. Vadinin eşsiz manzarasında gözlerinizi açacaksınız.  Sahile yüzebilir çeşitli su sporlarını yapabilirsiniz.Sonraki durağımız dünyanın en çarpıcı plajlarından birisi olan Ölüdeniz'de yüzebilir, yamaç paraşütü gibi farklı bir deneyim yaşayabilirsiniz.

7. GÜN NOEL BABA ADASI  - FETHİYE
Mavi turun son sabah kahvaltısı Tarzan Koyu'ndayız. Öğle yemeği ve yüzme molası Samanlık Koyu nda ve son olarak Fethiye Limanı'na demir atılacaktır. Yine bir mavi yolculukta görüşmEk dileğiyle vedalaşıyoruz.