1. GÜN: GÖCEK

Gulete giriş 15:30 itibarı ile Göcek Belediye Limanı’nda yapılır. Akşam yemeği ve geceleme kaptan ve misafirlerin birlikte kararına uygun sakin bir koyda

2. GÜN: TERSANE ADASI- AĞALİMANI

Kahvaltıdan sonra Tersane Adası'na rotasına hareket ediyoruz. Burada öğle yemeği ve yüzme molası verilir. Bu doğal liman Bizans ve Osmalılar zamanında tersane olarak kullanılmıştır. Akşam Ağalimanı’na geçilir. Geceleme burada yapıyoruz.

3. GÜN: EKİNCİK- DALYAN

Sabah erken rüzgar ve dalgalar yükselmeden Ekincik Körfezi’ne doğru seyre başlanır. Kahvaltı Ekincik Koyu’nda servis edilir. Buradan isteğe bağlı olarak düzenlenen Dalyan turuna katılabilirsiniz. Akşam yemeği ve geceleme Ekincik Körfezi’nde yapılır.

4. GÜN: KADIRGA KOYU- CENNET ADASI

Bugünkü ilk durağımız Marmaris yakınlarındaki Kristal suları olan Kadırga Koyu. Yüzme molası ve öğle yemeğinden sonra civardaki Kumlubük, Turunç veya Keçi Adası koylarına girilir ve beş çayına doğru Cennet Adası'nda demir atılır. Geceleme burada yapılır.

5. GÜN: MARMARİS

Yolculuğunuzun beşinci günündeki ilk ve son durağımız Marmaris olacaktır ve geceleme Marmaris Limanı’nda yapılır. Marmaris, Karya kentlerinden biri olan Phyckos antik şehri üzerinde kurulmuş olup çeşitli medeniyetlerin egemenliğinde kalmıştır. Bugün görülebilen en önemli eser 1577'de yapılan Marmaris Kalesi'dir. Ayrıca Osmanlılardan kalma bir cami ve sekiz odadan ibaret üzeri kemerli bir kervansaray bulunmaktadır. Antik dönem kalıntıları kentin kuzeyinde, alçak bir tepe olan Asar Tepe üzerindedir. Türkiye'nin en önemli turistik merkezlerinden biri olan Marmaris tüm ihtiyaçlar için en büyük tur giriş çıkış limanıdır.

6. GÜN: AĞALİMANI- YASSICA ADA- DOMUZ ADASI

Sabahın erken saatlerinde Marmaris den demir alıp yönümüzü tekrar Göcek’e çeviriyoruz. Ağalimanı’nda kahvaltı ve yüzme molası verdikten sonra Yassıca Adası ve Domuz Adası’na uğrayacağız. Geceleme ve akşam yemeği sakin Göcek koylarından birinde olacaktır.

7. GÜN: BATIK HAMAM- BEDRİ RAHMİ KOYU- GÖCEK

Göcek’in birbirinden güzel koylarını ve adalarını gezmeye devam edeceğiz. Uğrayacağımız yerler arasında Batık Roma Hamamı ve Bedri Rahmi Koyu Kaya üzerine yaptığı resim öne çıkanlar arasındadır. Akşam Göcek Limanı’ndayız.

8. GÜN: GÖCEK

Yine bir mavi tur da görüşmek dileğiyle kahvaltıdan sonra vedalaşıyoruz.